2012M. MOBILIOSIOS RINKODAROS FAKTAI
- Per metus mobilioji reklama Šiaurės Amerikoje išaugo nuo 304 iki 701mln. JAV dolerių.
- Goole paskelbė, kad 2011m. pabaigoje viena iš septynių paieškų jų tinklalapyje buvo atliekama per mobilųjį įrenginį.
- Pagal „Equation Research“ tyrimą, kuris buvo atliktas 2011 metais, 23% respondentų teigė teikiantys pirmenybę apsipirkti internetu per išmanųjį telefoną ar planšetę.
- Ta pati studija parodė, kad apytiksliai 6% respondentų reguliariai lankėsi e-parduotuvėse naudojantis išmaniaisiai telefonais.
- Mobiliojo marketingo asociacija paskelbė, kad 29% mobiliojo ryšio naudotojų yra atviri QR kodų skanavimui, kad gauti nuolaidų kuponus.
Nors 2011 metai parodė įspūdingą vartotojų palankumą ir mobiliosios medijos naudojimo augimą ekspertai teigia, kad yra dar kur plėstis.
„Portio“ tyrimas spėja, kad mobiliojo el.pašto naudotojų skaičius paketurgubės iki 2015 metų.
Mobiliojo interneto vartotojų skaičius auga beveik dvigubai greičiau nei namų ūkio vartotojų ir yra spėjama, kad jis aplenks namų vartotojų skaičių 2013 metais.
Pagal Forrester Research vartotojai 2012m. išleis 10mlrd. JAV dolerių per mobiliąsias transakcijas ir ši suma kasmet augs beveik 40 proc. per ateinančius penkerius metus.
Štai keletas įdomių faktų apie SMS rinkodarą ir kitus mobiliuosius funkcionalumas kuriuos pateikia „Mobile Marketing Association“:
- Pasiūlymai, pateikti per mobiliąją mediją sulaukia nuo 10 iki 1000% didesnį atsako dažnį nei per spausdintinę mediją.
- 5,1 mlrd. žmonių turėjo mobilųjį telefoną 2012 metų pradžioje.
- 4.2 mlrd. žmonių turi dantų šapetėlį.
- 70% visų paieškų, atliktų per mebiliuosius įrenginius, sąlygoja vartotojų veiksmą per 1 valandą.
- Vidutinis el.laiško reakcijos laikas – 90 minučių, tuo tarpu tekstinio pranešimo – vos 90 sekundžių.
- Šiuo metu mobiliųjų telefonų yra daugiau nei televizorių.
Šie metai yra ypač palankus mobiliajai rinkodarai. Nesvarbu ar Jūs asate tik pradedantysis ar stengiatės savo esamą rinkodaros programą perkelti į naują lygmenį.