SMS ŽINUTĖS: 5 PREŽASTYS PRADĖTI JAS NAUDOTI

  1. SMS žinutės leidžia sukurti pasiūlymus iš karto.
    Vienas iš pačių didžiausių SMS rinkodaros privalumų yra ne tik didžiulis perskaitymo koeficientas (virš 95%), bet ir perskaitymo skaičius per 15 minučių nuo SMS gavimo (virš 90%). Šios SMS žinučių charakteristikos leidžia restoranams, mažmenininkams ir visiems, kuriems reikia greitai pasiekti auditoriją, galimybę kurti ir platinti pasiūlymus per kelias minutes. Sakykime Jūs valdote restoraną o naujienos žada blogą orą įprastai įtemptam šeštadienio vakarui. Kad išvengti apyvartos sumažėjimo, Jūs tiesiog galite tą popietę išsiųsti pasiūlymą „Sušilkite ir nugalėkite šaltį šįvakar. Parodykite šią SMS padavėjui ir gaukite antrą užkandį nemokamai!” Skirtingai nuo tradicinių nuolaidos kuponų, kurie turi būti suplanuoti gerokai anksčiau, SMS paremti kuponai gali būti sukurti bet kuriuo metu ir puikiai patenkinti labai specifinius, veiksniui jautrius rinkodaros poreikius.
  2. SMS žinutės leidžia sukurti pasiūlymus iš karto.
    Vienas iš pačių didžiausių SMS rinkodaros privalumų yra ne tik didžiulis perskaitymo koeficientas (virš 95%), bet ir perskaitymo skaičius per 15 minučių nuo SMS gavimo (virš 90%). Šios SMS žinučių charakteristikos leidžia restoranams, mažmenininkams ir visiems, kuriems reikia greitai pasiekti auditoriją, galimybę kurti ir platinti pasiūlymus per kelias minutes. Sakykime Jūs valdote restoraną o naujienos žada blogą orą įprastai įtemptam šeštadienio vakarui. Kad išvengti apyvartos sumažėjimo, Jūs tiesiog galite tą popietę išsiųsti pasiūlymą „Sušilkite ir nugalėkite šaltį šįvakar. Parodykite šią SMS padavėjui ir gaukite antrą užkandį nemokamai!” Skirtingai nuo tradicinių nuolaidos kuponų, kurie turi būti suplanuoti gerokai anksčiau, SMS paremti kuponai gali būti sukurti bet kuriuo metu ir puikiai patenkinti labai specifinius, veiksniui jautrius rinkodaros poreikius.
  3. Pradėti naudoti SMS rinkodarą yra greita ir pigu.
    Seniau, nuolaidų kuponų platinimas reiškė reklaminius skelbimus ar tiesioginius laiškus paštu. El.laiškai kainuoja mažiau, nei įprasti laiškai tačiau juos kūrimas ir valdymas pareikalauja daug laiko (jau nekalbant apie tai, kad dauguma laiškų net nėra perskaitomi). Naudojant SMS komunikaciją, nuolaidų kuponai vos už kelis centus per numerį gali būti pristatyti Jūsų klientų mobiliųjų telefonų duomenų bazei. Tačiau tradicinės reklamos sklaidos priemonės gali būti panaudajoms sąrašui kurti. Vietoj to, kad naudoti šias priemones tik prekinio ženklo žinomumui didinti jos gali padėti pritraukti naujų klientų ir auginti vertingą, pardavimus skatinančią, duomenų bazę.
  4. SMS žinutės yra puiki lojalumo programa
    Pakartotinių apsilankymų nuolaidų kuponai gali būti puiki paskata Jūsų klientams prisijungti prie Jūsų SMS rinkodaros kampanijos – „Tikimės, kad Jums patiko apsipirkimas. Prisijunkite prie mūsų mobiliojo klubo ir gaukite 20% nuolaidą kitam Jūsų apsipirkimui.“ Vykdomi pranešimai skatins pardavimus, padidins lojalumą ir užtikrins, kad jūsų produktai/paslaugos yra visada Jūsų klientų „galvose“.
  5. SMS žinučių atsakas lenkia visas kitas priemones
    Kuponų panaudojimų koeficientas yra bene svarbiausias matuojant jų efektyvumą. Jei nuolaidų kuponai niekada nepanaudojami – jie neaugina pajamų. Dėl to, kad SMS žinutės užtikrina didžiausią perskaitymo koeficientą tarp visų tiesioginės rinkodaros priemonių, nuolaidų kuponai, siųsti SMS žinute yra dažniau panaudojami. Jūsų klientai ne tik informuoti apie nuolaidą tačiau jiem daug sunkiau pamiršti nuolaidų kuponą namuose ir pasinaudoti Jūsų konkurentų pasiūlymu, kai nuolaida yra išsaugota jų telefone.

Susidomėjote?

Norėdami pasikonsultuoti dėl Jums tinkančių SMS rinkodaros sprendimų, skambintike 8 641 88881 arba parašykite mums!
SMS SIUNTIMO SISTEMA

Mūsų klientai