KALĖDINĖ RINKODARA

Pradėti galvoti apie Kalėdinę rinkodarą niekada ne per vėlu.

Kalėdinis sezonas yra viena geriausių progų stiprinti ryšius su savo klientais ir taip pat padidinti pardavimus. SMS žinutės yra viena tinkamiausių priemonių tokiems tikslams įgyvendinti.

Keletas patarimų Kalėdiniams SMS

  • Suplanuokite iš anksto! – mūsų darbuotojai nustatys arba SMS siuntimo sistemoje nustatykite Kalėdinį SMS sveikinimą gruodžio 25 dienos rytui, Naujiems metams ar kitam laikui.
  • Priminkite savo klientams apie dovanų čekius (jeigu tokius turite). Dovanų čekiai – labai geras sprendimas tiems kas nežino ką dovanoti savo draugams ar artimiesiems. SMS žinutėje pasiūlykite įsigyti Jūsų Dovanų čekių su nuolaida ar su papildoma verte.
  • Siūlykite dovanų idėjas. Daugelis susiduria su problemomis renkant dovanas. Padėkite jiems. Rekomenduokite, kurios iš Jūsų prekių geriausiai Jiems tinka.
  • Pristatykite keletą akcijų ar nuolaidų. Įvairiems klientams aktualūs skirtingi dalykai. Sugalvokite keletą akcijų ar nuolaidų, kurios būtų įdomios skirtingoms klientų grupėms. Vieniems svarbu nemokamas pristatymas, kitiems nuolaida, o tretiems dovana.
  • Pakvieskite į Kalėdinį renginį. SMS žinutės gali būti panaudotos ir kaip kvietimai į Jūsų Kalėdinį renginį klientams.
  • Pasveikinkite švenčiu proga! Nusiųskite trumpą pasveikinimą savo klientams ir parodykite, kad jie Jums yra patys svarbiausi.

Diagramoje pateikiame SMS ir kitų visuomenės informavimo priemonių palyginimą, juos vertindami pagal tris kriterijus:
pasiekiamumą, kainą ir veiksmingumą.
Faktai, kurie paskatins aktyviau naudoti SMS rinkodarą:

  • 46% gavusių reklamines SMS žinutes teigia, kad gavo ją per paskutines 7 dienas, net 68% gavo bent vieną žinutę per pastarąsias dvi savaites.
  • Pasiūlymai, pateikti per mobiliąją mediją sulaukia nuo 10 iki 1000% didesnį atsako dažnį nei per spausdintinę mediją.
  • Vidutinis el.laiško reakcijos laikas – 90 minučių, tuo tarpu tekstinio pranešimo – vos 90 sekundžių.
  • Šiuo metu mobiliųjų telefonų yra daugiau nei televizorių.
  • 86% visų vartotojų siunčia ar gauna SMS žinutes kasdien.
  • 2012m. duomenimis per metus mobilioji reklama Šiaurės Amerikoje išaugo nuo 304 iki 701mln. JAV dolerių.
  • 30% visų vartotojų saveikauja su Prekiniais ženklais kiekvieną savaitę.
  • SMS žinutės vis dar yra didžiausias mobiliosios rinkodaros kanalas pagal pajamas.
  • Nuolaidų kuponų, išsiųstų per mobiliuosius telefonus, panaudojimo galimybė yra 10 kart didesnė nei tradicinių – spausdintų nuolaidų kuponų.
  • 95-98% visų SMS žinučių yra perskaitomos per kelias minutes.

Susidomėjote?

Norėdami pasikonsultuoti dėl Jums tinkančių SMS rinkodaros sprendimų, skambintike 8 641 88881 arba parašykite mums!
SMS SIUNTIMO SISTEMA

Mūsų klientai